Pages

måndag 7 april 2008

Sthlm med tjocke laila, soon 2 B skinny bitch

steg upp för sent i morse, snooze ä en farlig knapp på alarmet, kan missbrukas om i händerna på fel person, vilket var fallet imorse. Hade jag bara haft mig själv att bry mig om hade stress kunnat undvikas men brevid mig sover ju en 7 månaders gosse som inte riktigt är sammarbetsvillig när stress blir en faktor.
packas till min sthhlms övernattning och en till T som ska sova över hos mormor kristina, trots liten väska lyckas jag glömma mobil laddaren, hur mkt tänker man med då? en elektronisk apparat som dagligen används och som flera gånger i veckan är objektet jag med ljus och lyckta letar efter, noga undersökande utav varje eluttag i huset för att se vart jag lämnade den sist. HUR kan man glöma ngt sådant som i det vardagliga livet utgör en stor del utav, det är som att glömma tandborsten, rena trosor, deodorant eller dyl.

Sena till flygplatsen (hör väl till???) men väl framme står där ett propeller plan och väntar på oss, flygvärdinnan får med våld stänga dörren när alla 10 människor har klivit på, allt för att spara några hundralappar och inte flyga med SAS, heja blekinge flyg!!! en upplevelse för livet, kankse tillochmed din sista upplevelse.

nu ska vi gå på bio, 27 dresses, fungerar senare som filmkritiker men ha i åtanke att jag inte är helt opartisk då jag har en tendens att tycka om onödiga komedier där jag inte missar ngt stort i handlingen om jag råkar springa på toa mitt i.

Inga kommentarer: