Pages

fredag 6 juni 2008

mobilen

okey, inte riktigt jätte lätt att klara ut det här med mobilen, skit bra om och när man väl kan det. Men när jag tar ett foto och väljer att det ska skickas, då är det ett alternativ att skicka det till min blogg, men inte en gång kan jag skriva in vad jag har för blogg??? hur skla det då komma fram. Händer iaf inget när jag försöker... ett av dagens mysterium

Nationaldagen idag, skoj skoj. Men var det igentligen innebär vet jag inte. Alltså vad det innebär iform utav hur man bör fira dagen, kulturellt, eller traditionsenligt... e de bara till att grilla , dricka lite och kanske måla naglarna gula och blå, för iså fall är många dagar högtider under sommaren.

sweden rock festival. Vad kul om jag hade tyckt det var jätte rologt. men sitter hemma med texas, inte för att det är tråkigt, absolut inte men det är ju liksom inte direkt en grym afton VILKET JÄVLA ÖS!!! eller ja inte, lill grabbengår till sängs runt halv 8 sedan e det dött.

Inga kommentarer: