Pages

måndag 4 augusti 2008

Texas med sin Pappa

I fm hämtade Micke Texas, han ska ha honom hela dagen... i Åhus med texas Farmor och Farfar. Ngt nervöst måste jag nog erkänna, men samtidigt lite kul. Tvivlar inte en sekund på att texas kommer att sköta sig och att alla kommer älska den lilla flörtaren, för e det ngt han e bra på så är det att flörta med folk:-) han blinkar lite och så ler han. gull unge.
Längtar tills mina nya hästar kommer, ska bli skit kul!
Karolina var här igår och hämtade Helge, hon ska testa honom. Faktiskt så hoppade han med lite kvalitet i språnget när hon hoppade ute i hagen här iggår, tänk vad kul för lilla helge om han lär sig hur man gör när man hoppar. Och visst kommer det till en liten liten del att kännas som om jag misslyckats när jag haft 2 år på mig att lära honom hoppa och inte lyckats sedan tar Karolina honom och det går hur bra som helst direkt, men lilla JÄTTE stora helge i värd lite framgång. Världens gladaste häst när han får åka och tävla, men då jag och han typ alltid har 8-12 fel så har jag slutat... heja helge. (för er som har missat vilken denna helge e så är det en egen uppfödning, ca 176 cm, val f-2002 e Cardento Irco Mena, skit snygg skm som inte riktigt har förstått meningen med att hoppa, han älskar det och hoppar allt alltid, han bara har inte fattat att man ska klara hindret oxå...)
Heja mig, ska ut och rida i regnet nu.
Kramar

Inga kommentarer: