Pages

onsdag 17 september 2008

Samma

Dagarna går liksom lite ihop, samma saker varje dag. inte för att jag e trött på det hela eller på ngt vis tycker mitt liv är enformigt, men man bara känner det nu denna morgon:-) alltså att denna moron lika gärna hade kunnat vara igår eller imon, ngn som fattar vad jag menar???

Körde till Zetterman och lämnade passet där, lite närmare och han skulle oxå köra ner igår (alltså daniel)

ska nog köra iväg och hoppa Zebbe lite idag, allt pekar på det iaf.

längtar tills i oktober när texas börjar dagis så man slipper detta eviga letandet efter barnvakt...är det fel att tänka så??? man kanske borde vilja sitta hemma hela dagarna och umgås med sitt barn? missförstå mig inte, jag älskar honom, men liksom de flesta andra människor på denna jorden, om man umgår 24/7 mår vi alla bra utav en paus :-) och tro mig, vi umgås till och med mitt i natten .

Ha en underbar dag, kramar

Inga kommentarer: