Pages

söndag 21 september 2008

Söndag

I dag ska vi och hälsa på Maya i sin "hemma miljö", så får vi se om det blir ngt köp där, har inte uppdaterat er ngt kring denna affären, men gör det om den går igenom, håller det lite för mig själv tills dess:-)

Var och tränade med Zebbe i Tors, linda var med och red Casper. Zebbe var verkligen jätte fin, hoppade alla övningar och de var då inte lätta. Men jag tror helt allvarligt att denna hästen kommer bli jätte fin. Han har allt man vill hos en häst. Längtar redan lite till att få trimma honom inför falsterbo nästa år. Och att ha med honom till Lummen, skjo skoj.

Idag kommer ngn trädgårds profil till mitt hus och ska planera en trädgård, täbk om den fixas och det inte längre ser ut som en byggarbetsplats utanför mitt hus. det ni!

Nu ska vi börja jobba, med vi menar jag jag, dax att rida igenom lite hästar. Börjar faktiskt tycka malaika e riktigt rolig. kanske ska köra iväg och hoppa ngn.

Kramar

Inga kommentarer: