Pages

måndag 20 oktober 2008

heja Lina

Fan vad duktig Lina var i helgen, 3 st cardento 5 åringar med i breeders och de blev alla placerade! Även vår Lilla Maya, hon hoppade visst jätte fins final dagen, jag var inte nere och tittade, men stal Hendrix hade kommit fram och prov ridit henne efter tävlingen, hade gått jätte bra, tror dock att jag begärde lite väl med pengar, men känner inte att jag vill hon ska säljas ännu. De har iaf inte ringt tillbaka. Men jag hade gärna suttit på henne en gång själv och känt vad jag tyckte innan hon åker ngnstan.

linda och Casper hoppade 110 120 i helgen, synd att de aldrig får till det där lilla som gör att man blir felfri. men förhoppningsvis kommer det snart för rundorna ser fina ut och det ser mkt enkelt ut, men sista ner 110 och två ner 120 ( men de två hindren han rev kom han i trav på, och nog för att hästen kan hoppa men det är lite överkurs även för en sådan som honom:-))

Själv hoppade jag Först Zebbe (ZIBON HC) en styck 100 cm, han gick fint, var nolla IGEN, men tyvärr inte den där fantastiska hoppningen han har gett mig innan, tror kanske han är ltie trött och behöver låta sin kropp växa lite, en anning överbyggd just nu.
Malaika (IN DA HOUSE) har oxå tävlat, två stycken 100 cm, hon därimot slog till stort och hade ett ner båda klasserna, vet inte what´s up med henne heller, kankse lika trött i kroppen hon, hoppningen var helt ok annars, men riva brukar ju inte vara hennes grej, tror dock inte att hon är i en växt period, den damen är nog typ klar, 158 cm stor och mkt nöjd med sitt utseende om hon får säga det själv "Going strong".

Ulanda är såld...igen:-( lika tråkigt denna gången, om allt flyter på ska hon flytta tilll Norrtälje denna gång. Hon får det säkert jätte bra och de kommer att ta till vara på hennes hoppning då den nya ryttaren är en riktigt satsande junior, men intresserade och kunniga föräldrar, men hon e ju så rolig att rida, hade gärna haft henne själv. Thats life när de e en affärsverksamhet vi har.

Kramar

Inga kommentarer: