Pages

onsdag 15 oktober 2008

texas, nya dagis terroristen

texas har nu sedan sist jag skrev blivit en riktig dagis veteran! han har med idag varit två heldagar på dagis, 8-15, och det verkar som om han trivs. i går efter dagis var vi hos min mormor som fyllde år, och han höll ett himla kalas där, fullt ös medvetslös!

Tillbaka till hästarna, min blogg handlar som ni alla vet om texas och om mina små hästar så jag får väl ge en liten uppdatering där oxå!
Nästan alla e klippta nu, lilla Zasja fick sin hals klippt idag, och så blev hon verkad, en riktig busy dag för den lilla flickan, hon börjar bli riktigt fin att rida nu och kommit i sin kropp lite, så snart e det nog dax att hon hittar en ny mamma och lämnar oss:-)
Var och tävlade i olofström i helgen, hur bra det än gick för mig får jag ta hatten av till Maria Fieber, som vann tr klasser med Dollydoo (130+140+140), fantastiskt, med ett bra startfält och som vanligt mkt tekniska & svåra banor när Björn "Bullen" Jacobsson bygger.

Nya tag på tävlingsbanan på lördag när B-lagen (malaika&Zebbe) ska till Råby, Linda och Casper ska dit och vara lite bättre än oss på söndag.

Maya och Robin ska gå Breeders i helgen, håller tummarna för fina resultat.

Nu ska jag göra video på Zebbe, kund som vill ha det.

Massa kramar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket dagis går han på Frida?

xx
emelle

Frida sa...

texas går på Karlsvagnens dagis (förskola heter det kanske???) Avd pluto. kram