Pages

tisdag 4 november 2008



Bild på Zasja, visst e hon fin? honkan hoppa högt hon... inte riktigt koll på hur högt hon behöver hoppa ännu och därför blir det ofta lite väl högt kanske... men hon lugnar väl sig snart. Här e vi hemma hos Satu och Christiaan och hoppar lite för ett par veckor sedan, så fotot e taget v christiaan (fos.se) Fina flickan det där.

Texas e fortfarande sjuk, och jag känner hur min hals e helt svullen och att jag snart oxå kommer vara helt sjuk (jaja, sjukare än vanligt), lite synd om min lilla familj.

Inte direkt kommit ut i stallet ännu, har ingen barnvakt ust nu, men sitter i sölve, och jag har bytt i hagen en gång i alla fall. Tänlte att idag ska Frida longeras med sadel, Zibon ska ridas lite, liksom Zasja. Wille ska sadalas och skrittas en runda, blir ju säkert lätt efter 1,5 veckors box vila. Lycka till Frida!!!

Malaika har hel paus, liksom Laila... sedan har jag nog inte fler hästar va?? Jo, Ulnda måste ridas, hon åker imon, hovslagaren kommer och ger henne nya skor runt 14.00 och Lannek kommer och gör en gårdsbesiktining på henne. Sedan har hon ju oxå vilat i en vecka snart, därför känner jag att hon skulle behöva gå idag så hon inte är ett energi knippe när hon kommer till sin nya familj. eller ja, mer energi knippe än nödvändigt.

Kramar Frida och Texas

Inga kommentarer: