Pages

tisdag 18 november 2008

kund

visade häst i gårdagens yrväder, Den underbara gossen på bild från förra gångens inlägg, han gick super och hade blivit mkt förvånad om han inte säljs. kvalité häst rakt igenom. blir glad och stolt varje gång jag sitter på honom. roligt med sådana.
hoppade zasja lite i fm, hon är på rätt väg i sin utbildning. även Frida hoppades, hon gick helt ok, inga istadigheter, för det kanske jag ska nämna, visade henne för mimmi i torsdags och hon diggade inte alls henne, eller var hon bara inte på humör den dagen, men hofn var väl ingen ängel precis den dagen. tror bestämt hon får vara kvar hos mig över vintern så jag vet vad det är jag säljer, synd om hon kommer till ngn liten flicka och visar sig vara istadig, sådant kan skrämma en tjej för livet. jag tycker iaf om hästan och tror hon har en framtid som sporthäst, hoppa kan hon, inga tvivel:-)
nu ska 3 års gossarna få täcke på sig, hoppas på att jag får loss några stall platser så jag kan hämta hem som snart, vill ha dem i stallet över vintern
vi flyttade 1 års hingstarna igår till sitt lösdrift, sprang rakt upp i trailer, helt fantastiskt, vi fick flytta oss för att inte var i vägen för de hade sprungit rakt över oss i sin färd in i trailern.
Kramar

Inga kommentarer: