Pages

fredag 7 november 2008

Ulanda

har kommit fram och de verkade glada för henne, skönt att sälja till så pass satsande människor, tänk vad kul om hon väljer att hoppa henne i skandinavium 2009??? ifall hennes tur håller isig och hon kvalar vill säga. För er som vill följa hennes framtida tävlingskarriär så heter hennes nya ryttare Mikaela zimdahl om jag inte är helt ute och cyklar.
Igår vilade hästarna och då städade jag mitt hus istället, Christel kommer och hälsar på idag och stannar till imon och då vill man ju inte att det ska se ut som en svinstia:-)
Idag ska Zebbe och Zasja filmas och det ska upp på You Tube, spännande!!! så för er som är nyfikna på vad det igentligen e för hästar jag pratar så varmt om alltid kan i em se dem. Främsta anledningen är väl att jag har lite kunder som är intresserade utav dem men som inte bor så där jätte nära och då är det ju toppen att kunna filma dem. Tyvärr är vår sax fortfarande på lagning så min plan är att filma Zebbe från LÅÅÅÅNGT avstånd då den annars så snygga hästen nu ser ut som en nalle björn.

Många kramar

Inga kommentarer: