Pages

måndag 24 november 2008

VIKTOR Z

Okey, idag är jag människa igen, alltid kul med en lyckad kväll ute, vi var en hel del på förfesten och hade jätte kul, sedan ute träffade jag på några själar till som jag kände igen. Självklart några jag inte kände igen oxå... de var trevliga de oxå;-)

Ny arbetsvecka, ska ut och rida nu, pappa kör i padocken så det går att rida där, fryser lite grann om nätterna.

Viktor Z(Vigaro Z-Guidam) är en riktigt trevlig prick, så söt och snäll. tror bestämt jag måste rida honom lite idag oxå*skratt*

lovar att ta en bild på honom idag och lägga in.Syns och hörs
Kramar

1 kommentar:

Mamabird sa...

Hello Frida,
Surprised to see the name of my horse mentioned in a swedisch blog. I own Victor Z since the summer of 2009. I don't know anything of his past. I only know he lived in Sweden (Solvesborg) for a short tome (it says so in his passport). I dont's speak swedisch so I used Google translate to understand your blog-comments about Victor Z, but it translates into weird sentences.... Do you remember Victor Z and can you tell me anything about him??? For what I understand from your blog there was something wrong with him? Or did Google translate get that wrong? I hope to hear from you.
Kind regards, Aaike from The Netherlands, owner Victor Z (vigaro Z x Guidamx Persian Path, born in 2002)