Pages

fredag 28 november 2008

Zibon HC

Idag har jag varit hos satu med Zebbe, och han bara fortsätter att imponera. hoppade liten kort bana på iaf 120 hinder och han bara flyger över, utan att vara stressad eller nervös för höjden. En häst jag bara älskar att sitta på, sedan att han är så grymt snygg och rör sig så coolt gör ju bara saken ännu bättre. Funderar starkt på att köpa ut Frida från honom själv (äger ju bara halva hästen) men samtidigt hade det varit hur coolt som helst att visa upp honom för henne i april nere i Lummen, för jag tror inte hon riktigt tror mig när jag säger hur grym han är:-) fast vem kan klandra henne, nu har hon ju skickat det här Argentinus stoet och jag bara älskar henne oxå, är kanske lite för positiv med mina unghästar och älskar dem alla, men vissa är faktiskt hur bra som helst.
Hörde ryktas att Quickly är back in "buisness" hos Royne, får nog kolla upp detta, haha
massa kramar
PS nu sitter jag och dricker lite vin och pratar skit med lite kompisar, Sandra, Linda och Tanja är över, eller ja, vi sitter i Sölve, M & P är ju i Kina.

Inga kommentarer: