Pages

onsdag 17 december 2008

sen

har varit lite si och så med mina inlögg, men vanligast e att jag skiver lite via min telefon hemme och sedan skickar över på kvällen, men tyvärr har denna funktionen varit lite off på sistone.
Men nytt är väl att Frida (feliciano-Labrado) har varit i Sjöbo och blivit besiktiad till försäljning, men tyvärr gick hon allt annat än igenom, bittert sådant, men hästen är trots allt 6 år och aldrig varit hos veterinär. Men nu är hon igång igen och skrittas och ska på återbesök direkt efter nyår. var vanlig början till kotledsinflammation, så inte alls allvarligt, hon borde vara tipp topp i början av januari:-)

Victor Z ska dit och bli bes idag inför sörsäljning, men han bes ju bara för 5 veckor sedan så kan inte tänka mig att där e ngt, men man vet aldrig. Om han beger sig så ska jag börja planera inför att ta hem mina små söta 3 åringar, helst innan årsskiftet då de blir 4. dom där i sin hage om de ska behöva gå utomhus under nyårsnatten, fullt ös medvetslös liksom.

Ameli kanske ska flytta till Sanna nere i skåne, samma sak där hon ska bes och vara okey, liksom sannas häst som hon vill byta med, den måste ju oxå vara tipp topp.

Många kramar
frida

Inga kommentarer: