Pages

fredag 30 januari 2009



Detta är lilla Vrijminka, hon skulle ha åkt och tävlat på söndag men Hovslagaren var här i onsdags och tog way 2 much från hennes fötter så hon kan inte riktigt gå nu... det var ju mindre bra, heja hovslagaren! Hon som skulle trimmas till helsingborg, har inte riktigt tid eller ork för halta hästar just nu. Typiskt. KLanske hon är bättre idag, har inte kontrollerat, men shit! frustrerande.

Har inte åkt av annars nu på ett tag, sitter kvar i sadel, men imon ska jag till Karlshamn och hoppträna lite, tror jag tar happy End med mig, hon kan må bra utav det. Vitaly ska ju tävla på söndag, även Sebbe och Laila är jku halt som sagt så nån annan häst i stallet finns det itne riktigt som jag skulle vilja träna.

Malaika...NEJ, hon hoppar mig till himlen över 1 m hinder, kan itne riktigt tänka mig att hoppa ännu högre just yet

Frida... ähhh, nej, lite mer ridbar het, hon är inte "där" ännu

Al bundy...får jag lov att rida in honom klart först?

Zasja... hoppträning så ja, så hon är inte riktigt redo.

ja nej, nu har jag klagat på alla mina hästar, ta mig inte fel, älskar dom alla, men de är ju bara bäbosar och behöver lite mer tid. happy oxå, men hon klarar nog av en träning iaf.

Kramar

Inga kommentarer: