Pages

lördag 14 februari 2009

Sålt Robin?

Varit i Munka Ljungby idag och lämnat Robin, hoppas på att han blir såld för en bra peng, hade varit 3vligt.
Sedan hann jag med att lasta upp happy och köra henne till bokeslätt och rida lite under eftermiddagen, tyckte dock hon kändes lite stel, men det är inte lätt för stora tjocka pollar att hålla mucklerna fräscha när det är så enormt kallt ute.
Micke har hämtat Texas idag, för er som inte riktigt hänger med i svängarna så är Micke Texas pappa, så jag gissar att har har laglig rätt att komma och hälsa på sin son ibland, jag har inget imot det, men jag fick för mig att vi bestämde han skulle ha texas nästa helg, så när det helt plötsligt var denna helgen blev jag helt mentalt oförbered... tänkte skriva mentalt instabil... men så illa var det inte.
IAF nu är han alltså i en lägenhet nere i Malmö ngnstans och sover gott:-) fick nyss ett mess från herr Käll om att vår son sov som en stack.

MELODIFESTIVALEN
skriver alla om den tror ni, jag ska bara göra ett pytte inlägg, e absolut ingen sådan människa som dömmer den och tycker att dessa veckorna är det tråkigaste jag vet och att det borde vara olagligt med melodifestival, jag är mer år det tacksamma hållet, äntligen ngt program på SVT som jag kan tänka mig att titta vilket resulterar i att jag får valuta för mina pengar jag betalar varje månad i TV & RADIO LICENS AVGIFT och slipper se tråkig reklam, DOCK kan jag väl tillägga, att dess ca 500 kr jag betalar var tredje månad resultera i 2000 om året, tycker det är lite för dyrt för att se melodifestivalen,

PUSS

Inga kommentarer: