Pages

fredag 13 mars 2009

ZASJA

Nu har lilla Zasja fått hoppa lite idag, ute i snön. men det var ju faktiskt plusgrader så det var inte fruset. tänkte jag försöker ladda upp det ena klippet här, skulle det inte gå får ni söka på youtube under tallbackagard eller kolla min sida på facebook för jag har lagt upp dem där oxå.

funderar på att flyga till USA och hälsa på, tror faktiskt jag ska ta mina sparpengar och göra detta, har mejlat lite med båda Ben och Iveta och jo, nej, men så gör jag nog.

linda har lastbilskörkort, grattis till henne!

Heidi har nu varit här och proat i 2 veckor, hennes sista dag idag, varit till stor hjälp och hon får gärna komma igen, inga problem, en modig liten ryttare.

Och för er som tyckte att gårdafens bilder på Ulanda var ngt för små, här får ni länken direkt till mickis pix sida och hennes ulanda album. Kramar
http://www.pixbox.se/alb_show_id974166_page0.html

kramar

Inga kommentarer: