Pages

torsdag 23 april 2009

Maurice

Nu har jag kommit runt till att filma Maurice, aka Torsten, val-02 e.San Quintero-Granit-Pontus-Lansiär!!! Sant, världens mest svenska härstammning efter San Quintero. Det är en snäll liten gosse, påminner mkt om min gamla Lord Lanzelot, både mentalt och att rida, Lasse liten var ngt mer flexibel i kroppen bara.
Sök på youtube på San Quintero lr maurice lr på tallbackagard så kan ni se honom.

Nu ska ja ut till stallet och jobba lite, har mellanlandat hemma hos Linda och dricker lite kaffe bara, gott shit det!

I helgen är det fjälkestad, lycka till laget... till mig oxå, men jag tror tyvärr att lilla Vitaly säkert är ngt trött så jag har inte för stora förhoppnigar på honom.

Var hos Zetterman igår och visade lilla Sebbe för dom, han skötte sig, bockade och hade sig lite där, dock fortfarande trött i kroppen efter äventyret i Belgien, så hoppningen var inte riktigt 100%, i slutet dock gjorde han bra språng och visade sin kvalité:-) Super Sebastian,

Kramar

Inga kommentarer: