Pages

måndag 27 april 2009

provat hästar

idag har jag hoppat lite nya pollar, får se om det blir ngn av dem som vill in i mitt stall:-) ett äldre sto som har gått rätt så mkt på de högre höjderna, tävlat mkt internationellt med bra resultat, därbland även skandinavium för några år sedan, och så en 10 årig val, även han plac int 145 men inte riktigt lika mkt och lika rutinerad på de där höjderna. söta snälla hästar, men ingen det sa klick med direkt iaf...

Ska även hoppa Lenas Guido valack ikväll, skoj och att se hur han har utvecklats, inte hoppat honom sedan i fjol vid denna tiden, har inte han haft små sår så har Lena själv varit skadad eller nyopererad och inte haft igång honom, då e det inte så lätt att sälja en häst... får hoppas det håller i sig så jag kan utbilda oc utveckla honom lite denna vändan så kanske han kan hitta ett nytt hem.

I går i Fjälkestad var jag och Vitaly felfri 140 i laget, duktig häst! han hoppade super, jag red helt okey och då levererar vi resultat! skit kul att kunna tillföra ngt till laget.

Nu ska jag hämta Texmex på dagis, sedan ska vi nog en vända till Linda och dricka lite kaffe, mums:-)

kram

Inga kommentarer: