Pages

fredag 29 maj 2009

Haha...lindas tur att vara negativ


så ja, varit ifrån hästarna nu på fm... eller ja, i vinslöv på tävling var jag men jag red inte, och att gå där några timmar och inte skulle rida själv gjorde susen... nu e jag på G till det igen.

Linda gick det inte så bra för idag, men då får ni leta er väg till hennes blogg ifall ni vill veta hur, kan väl säga som så att hon satt iaf kvar i sadlen, men imål kom hon inte.

Ridit lite nu på em, bara inte hästarna e starka så orkar jag hålla dom... fingret är ihoplindat med ringfingret, så ser betydligt värre ut än det är, känner mig som när texas har ont i ett finger, 
"Aje!;
och så handen rakt ut
"Aje!"

Wembley har kommit fram bra, skönt. de ska tävla redan ihelgen, lycka till !

Imon är det nya kunder här, nya kunder nya tag! Ska visa Malaika, Zazou, Happy, Antonia, Cornelia, Wancy B och ... ja, det var nog alla. Sedan ska linda tävla på söndag i karlskrona, men jag stannar hemma, fingret är för dåligt för att tävla med (och så har wille bara en fram sko) och vidare har jag yttligare kund då, på försiktig unghäst... Malaika kanske??? *skratt*, kanske inte så försiktig.

Kramar

Inga kommentarer: