Pages

fredag 8 maj 2009

Skoj skoj

FAn vad bra vi e, träningen gick super, tror verkligen att jag diggar Wembley, men skoja min doja om han är annorlunda att hoppa första gången runt banan, tog en stund innan jag kom på hur jag skulle göra, men sedan bara flög vi ju, verkligen, ner med hälen så du sitter kvar liksom. Hoppade väl en bana på 130 kankse, ngt 140 språng, men han blinkar ju inte på höjder, så jag tvivlar inte på att när jag bara har fått koll på hur jag ska komma till hindrena, komma rätt alltså, så hoppar vi 140 redan nu under utesäsongen om allt går vägen, senast oloftsröm-karlshamn i höst alltså! (om han e kvar)

Snyggaste, snällaste och bästa stam på länge!!! Det har den nya 6 åringen, Wancy B

Den har inte riktigt sjort sig på bild ännu, ska försöka få fram ett foto som gör honom rättvisa. Vilken ridbarhet där finns, Linda hoppade honom rätt högt igår, enkel att komma på hinder till. Spännande att se just hur mkt hoppning det finns i honom, för han verkar modig nog till höga hinder, har en kropp som gör det enkelt för honom att hoppa... nej, jag tror vi har en ny liten stjärna i honom. Får helt enkelt se. Dock tror jag inte den blir kvar så länge i mitt stall, MASSA intresserade folk på honom, jag ska börja visa honom efter nästa helg när ajg har tävlat honom (lr Linda har tävlat honom) på Bokeslätt, mest för att ajg har lovat en annan familj att de ska få titta på honom tors 14 maj nu, och de flyger ner, så det hade inte varit så snällt att visa och sälja honom innan... för helt ärligt, detta blir en lättsåld häst... man ska inte ropa hej förren tåget har nått stationen, men det är ju en polle som har allt, samt att det redan står 4 på kö att prova honom... vad vore oddsen om han inte passar ngn utav dem?

Kramar

Inga kommentarer: