Pages

söndag 31 maj 2009

Vinslöv

blev för mig ett minne blott, har endast hoppat två klasser i torsdags och sedan inget mer... jätte ledsen för detta! Vinslöv är en sådan tävling man längtar till varje år och nu är mitt långfinger som det är och kan inte rida... bittert! Men Linda ligger i, idag är hon i karlskrona och tävlar.
Wancy B visades igår och skötte sig utmärkt, han är nog en utav de snyggaste hästarna vi har haft i stallet. Även Malaika var den gummiboll hon kan vara och kanske även hon kommer flytta till danmark, det känns inte omöjligt. Men där igen börjar mina tvivel, kanske jag skulle behålla henne lite till och se precis hur fin hon kan bli. men ni som följer min blogg vet att det är jag i ett nötskal, vill igenteligen inte alls vara ngn som handlar med hästar utan alla mina pollar ska stanna hos mig i så många år som möjligt... men som alla vet måste man ha inkomster för att kunna betala sina räkningar och då får hästar helt enkelt vara tillsalu.
ska visa lorden nu, skoj skoj.
Ska även föröka ladda upp ett klipp på malaika från tävling, ska se om jag kan.
Kramar

Inga kommentarer: