Pages

måndag 29 juni 2009

GÖTEBORG

varit i gbg under helgen, haft det super mysigt ute på havet med båt, grillat, solat och tittat på när andra badar (oki, nej, jag är ingen badkruka, men hade ingen bikini med mig och vidare är jag så fruktansvärt blek att om det blir en nästa gång där uppe ska jag panik sola här innan så jag inte behöver blända alla människor, synd om dom ju, dom kanske hade blivit blinda av blotta synen utav min bleka mage!)

Visade Casper II för kund i lördags innan jag körde upp, han trivdes bra med flickan som red såg det ut som, en 13 årig tjej som med all rätt siktar mot toppen då hon red med riktigt bra känsla.
Jag skulle själv våga säjla honom dit, även om jag inte riktigt känner honom så såg jag ju hur bra de passade ihop och vet att hon är uppbackad av seriösa tränare så hon hade absolut fått en fin häst till högre klasser där efter ett års jobb ungefär.

Marie ska komma ikväll och pröva Dennis och Casper II oxå, kul att se vad hon tycker om dom, fast igentligen tycker jag hon ska ha sin heartbreaker häst... hon kommer inte vara nöjd innan dess hur fina hästarna än är med henne idag.

Idag har jag än så länge jobbat Vitaly och Vrijminka hårt. de två ska till Lund och tävla på söndag.

Idag såg jag när min lilla arbetare (inte Tanya) fyllde på vatten till hästarna i hagen MED EN GAMMAL MÅLARFÄRG BURK! hur IQ befriad får man vara? Hur mkt du än har tvättat spannen så kan där fortfarande vara gifter kvar, hela stallet kryllar utav svarta stall spannar, men han tar en gammal målarfärgs spann! ahh, vad trött jag blir, det är väl inget man ska behöva berätta för vuxna människor att en sådan använder man inte till dricksvatten. men uppenbarligen måste man det. Om jag ändå ska springa efter och kolla så allt görs rätt och ibland till och med behöva göra om saker, å kan jag lika gärna göra det själv från början.

Heartbreaker 3 åringen är såld, bes imon. Lorden är oxå såld, bes idag. håll tummarna.

KRAMAR!

Inga kommentarer: