Pages

fredag 5 juni 2009

jaha

nej men om inte den hästen troligtvis såldes lite väl snabbt, kommer inte ens att mellanlanda på gården, troligtvis iaf, en tjej får ha den på prov över helgen, så kanske den kommer på måndag, kanske inte. Typiskt. eller je, igentligen inte, meningen är väl att dom ska säljas försäljninghästarna, men uppskattar alltid när jag iaf får tävla dom ngngång!

Casper var på äventyr igår, han fick upp sin grind på ngt sätt i hagen, eller om vinden fick upp den för det blåste rätt så bra, så han var på väg mot åkrarna och betade lite, jätte mysigt med större hage tyckte han. Var så mätt att han inte orkade äta sitt kvällsmat hö... och det är CASPER vi pratar om, matens mästare, dvs han måste varit riktigt mätt!!!!

Jag och texas var en vända på rockfestivalen igår, sedan körde jag honom till hans mormor och morfar, och begav mig tillbaka för att festa lite, men det blev så jätte jätte kallt där att jag var hemma igen, 3 öl senare innan midnatt IGEN, vilken boring person jag e.

Imon är det tävling för Cornelia och Antonia, Antonia ska bara gå en 110, Cornelia går 100 och 110 (om det går bra i 100, blir ju 110 debut)
capone (guidao-Cotez) var här och hoppade lite igår för han ska oxå tävla imon, 100. Och gud vad kul att hoppa honom, nu börjar han bli sig själv igen, så som han var i fjol, visst han ahr fortfarande mer än 100 kg kvar att gå ner, men han börjar hoppa riktigt trevligt och tar tag i hindrena igen, nu börjar jag få tillbaka känslan på honom som gjorde att jag i fjol trodde massa på honom.

Thored Cup på Öland är inställt, gud vad besviken jag blev, jag hade ju planerat att ta med mig typ ALLA hästarna och ha en riktigt Ölands semester med Linda och Sandra där så går det och blir inställt. Undra varför???

Igår red jag ut Antonia, vilken klippa hon är. går fram överallt som ett ånglok.
Undan eller väck, här kommer Antonia!!!
Ulanda blev bara longerad, jobade på bra, satte på henne bakskydd, och det gick hur bra som helst, känner att jag helst vill kunna tävla med det när hon har broddar, och hon diggar inte riktigt att ha det på sig, men som sagt, igår var det inga problem.
Vitaly och Vrijminka gick markarbete igår, och Cornelia hoppade lite 90 cm bara, hon dundrar oxå på, tycker livet är för roligt alltså!

kramar

Inga kommentarer: