Pages

måndag 27 juli 2009

Bilder från KARLSKRONA



Gud vad jag tycker om mina fina hästar, speciellt denna fina Prins William:-) fast det vet väl alla redan? Han är en hjälte och han är bara min:-)
Idag har jag en lugn dag i stallet, Tanja passar Texas nu på dagen och själv gör jag lite smått och gott här, gjort upp en tävlingsplanering för fina Stella så att hon kanske hinner kvala lite snabbt till 4 års, vi ska nog till Kalmar i helgen, eller ja, på fredag kväll och hoppa två stycken 100, finns ju inte så där jätte många tävlingar kvar och hon är verkligen värd att få gå i Helsingborg i september. Och jag är värd att få rida där tycker jag:-)
Stella, Cornelia och Ville har blivit ridna idag, senare i em kommer kund på Dennis, Casper II och Wanadoo, så då får dom göra lite nytta då. Annars håller jag lite sommar. Mys.
Puss på er, kram

Inga kommentarer: