Pages

onsdag 15 juli 2009

bla bla

jaha, har inte skrivit på länge, live with it! Ska börja igen massa nu men min dator har varit nere. Nu e vi alltså på G (jag och min blogg)igen och här har det hänt grejor.

Igår satt vi på Altona, Jag, Filip, Erika, Sandra, Josefin Hassesson, linda, en annan frida, Martin och även Melissa en sväng.
Drack lite Öl och åt lite gott.
BLev några för många öl men jag mådde bra, och morgonen började på helfart direkt, ridit
Casper II, Wannadoo, Cornelia, Laila, Bilexa, Goliathon och Stella idag, fullt ös medvetslös. Tanya har ridit Wille, Nina Lorentzon var här och har ridit Ulanda och Linda är här nu och rider Casper I, så 10 hästar har motionerat... oj, vi har ju 11 boxar, vilken har vi missat?...
...Dennis, just det, han har paus idag!

Ska dra till Hultsfred i regnet i helgen, titta på metallica med massa folk. Ska bli grymt. Gött. Hitta på ngt.

Tävlade i Karlskrona i helgen, ett ner i 130, tre ner i 140 (med wille) men red bra och är nöjd ändå, små missar från både orutinerad ryttare och häst på dom höjderna, men snart har vi det och då kommer vi vara felfria alltid! (det har jag bestämt!)

T e hos sin pappa i malmö, najs med barnfritt även om jag saknar honom ngt enormt!

Nu hoppas vi på lite bad väder. Tror inte det men kanske kanske.
Kramar

Inga kommentarer: