Pages

måndag 6 juli 2009

Killebom

Helgen har varit lång och innehållsrik, sorry att jag inte har uppdaterat er. Dock har det inte hänt så mkt ute i stallet och med hästarna utan mest i den andra delen utav mitt liv:-)

I torsdags började min killebom vecka, först jobbade jag (JAPP; SANT) på valjeviken, ett vanligt jobb. Som assistent. Slutade vid 22, snabbt hem och duschade, försökte bli respektabel till utseendet iaf:-) och sedan ner och festade till det lite.
I fredags blev det samma veva, då var jag dock på G ngt tidigare. Förfest hemma hos Sandra Rittstam och sedan vidare ner till olika folk, en skoj helkväll ute, kom inte hem försen det var riktigt ljust ute, klockan var nog närmare 5 innan jag låg i sängen. Klarade mig dock förvånansvärt bra från baksmälla och mådde så pass bra att efter jag visat Dennis på lördag kvällen för lite kunder kunder jag återigen trycka mig i nån gammal klänning som hängde i garderoben och back på stan we went.

(ett litet häst inlägg, dennis skötte sig bra på visningen, dock var han lite lat, inte så konstigt när det var 31 grade ute...)

I går gjorde jag inte många knop, blev dock först film hos sandra sedan pizza och lite tv hemma med Filip. Linda dök oxå upp och åt/snackade lite.

Idag har jag ridit och hoppat Cornelia och Stella än så länge, stella börjar bli riktigt fin alltså, fortfarande lite väl känslig, men det är kanske bara sådan hon är. Hon hoppar iaf en 100-110 bana utan problem, komb är kanske inte favoriten ännu men hon gör lätt sitt jobb.

Kramar

Inga kommentarer: