Pages

onsdag 22 juli 2009

Metallica


För er som missat var jag i hultsfred i helgen och lyssnade bla på Metallica, även The Hives och några andra band. En helt grym liten festival 8liten och liten, folk var där tillräckligt men abra en dag)
En liten bild från runt tälten kommer med här:-)

Igår var jag och gjorde hårförlängning, så nu e jag ngt vackrare... kanske...?

Tanja (filips tanja) kom igår kväll så vi åt lite räkor, drack vin och snackade skit. Senare testade vi även att spela lite Wii... jag e ju från innan ett fan utav spelat Mariokarts, och om jag får säga det själv riktigt duktig på det oxå. Så första gången jag spelade Wii så var det med Filip och då testade vi detta, skit svårt tyckte jag och kom sist hela tiden (Fille MÅSTE a tränat massa var min tanke för han vann loppen) men så tillbaka till igår när jag och tanja spelade... hon för första gången är kanske värt att nmna. VAR KOM JAG??? jo sist, VAR KOM TANJA, jo först. typiskt liksom. Kanske bara får komma till insikt att jag e rätt värdelös?

Ikväll ska jag ner till Salvatores med några kompisar och äta lite gott, Taxas T ska oxå följa med och göra livet lite mer aktivt för oss alla. NICE

Ridit Stella, Cornelia och Capone i dag bara, ingen barnvakt så mer blir lite svårt. Dock har jag lärt Goliath att gå i skritten, och släppt ihop Wannadoo och Bilexa (vågat eftersom bilexa är såld) tänkte att systrar som de är måste de ju kunna hålla sams? Bra gick det iaf.

Kramar

Inga kommentarer: