Pages

onsdag 29 juli 2009

Problem solved

oki oki, biljett till USA nästa fredag, dvs den 8e aug e bokad. nice. Blir där i 8 dgr och ordnat allt med hästarna under den tiden. 8 dgr måste de ju klara sig utan mig tycker man? Och vidare ska Stella till Hästhagen i helgen och vara felfri 2 stycken 100 tänkte vi:-), så då har vi bara en felfri kvar sedan när jag kommer hem och det fixar hon i sömnen *hoppas vi*
CasperII och Wanadoo har hoppat lite för kund idag, de sköter sig fin fint båda två. Tror att med lite tid, förhoppningsvis bara en månad eller två kommer Wanadoo att visa hur grym hon igentligen e. Just nu är hon självklart en fin häst, men ngt intetsägande. lilla flickan.
Dennis har bara bes kvar, annars e han såld nu, ska aldrig säga att allt e helt klart försen hästen lämnar gården och pengarna e på konton. Lite ledsen komer jag att bli, underbar individ, men jag älskar ju alla mina fina pollar.

Bilexa åker på bete imon, hon är officiellt inte längre min häst, bes u.a och pengarna på kontot.

Kramar

3 kommentarer:

Anonym sa...

den 8 är nästa lördag gumman inte nästa fredag =)

Frida sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Frida sa...

jaja... men jag e lite förvirrad, det blir den 7e jag åker, så dagen var iaf rätt.-)