Pages

torsdag 2 juli 2009

Sommar

Igår var jag återigen ute på havet, fast denna gången körde jag själv båten! (japp, det är sant, vet kanske att jag borde ha informerat samtliga om detta innan jag gjorde det för allas säkerhet, men nu blev det ju inga olyckor!)
Filip O följde med ut och såg till att jag höll mig från stenarna och inte körde över till tyskland:-) Bra jobbat! Ngt rädd för att det skulle börja åska, så återigen, jag min badkruka valde att inte ta med badklader, men nästa gång! Då ska jag bada, för det verkade relativt varmt i havet ( inte jämfört med poolen, här har vi minst 30 grader)

Ikväll ska jag jobba några timmar på valjeviken, skoj skoj. Jobbar till 22, sen vet jag inte vad osm händer.
Har hoppat Laila idag, hon var lugn och fin, roligt, Även ridit Vitaly och suttit på Bilexa (fråga inte varför hon är hemma igen, orkar inte prata om det)
Casper II har gått lite lugnt markarbete med Tanya, han var fin och nu ska hon rida Lorden.
Kramar

Inga kommentarer: