Pages

tisdag 28 juli 2009

USA

Oki... i ett litet mentalt dilemma. har blivit över bjuden till USA, och till familjen jag bodde hos då när jag levde mitt amerikanska liv under ett års tid för massa år sedan... typ när jag var 17. Skit kul, och klart jag ska åka säger man ju då, har ju saknat dem en massa under åren och är väl på tiden att man kommer och hälsar på, har varit där en gång efter men det var ju ändå 5 år sedan nu snart. Men, (Alltid ett man) det handlar alltså om att flyga på fredag (japp, denna veckan) och kmma hem på söndag nästa vecka. Vilket betyder en massa panik planerande, och att jag missar både hästhagen (uppdate, skippar kalmar och hade planerat hästhagen med stella på lördag istället, om de tar efteranmälningar) samt att jag missar perstorp. Har även kunder nästa vecka jag behlver avboka, samt så skulle ju ponnyn shikira komma från ronneby i dagarna. Även lenas Capone skulle gå perstorp. Men främst e det alltså Stella som behöver sina kvalplatser om hon nu ska kvala lite snabbt och lätt till 4 års championatet. OJOJOJ, barnvakt löser nog sig, men häst vakt??? lite svårare. Vill gärna åka, men kan man vara så impulsiv? kan man göra så när man har så många måsten som jag har på hemma plan? Och så många folk som litar på att jag jobbar 7 dgr i veckan och sköter det jag har tagit på mig. OJOJOJ...
Vill Vill Vill kunna vara den personen som bara säger, så, nu vill jag oxå ha en veckas semester från mitt jobb och dra iväg, innan sommaren är helt slut. Men är jag den typen utav person? Som gör sådant menar jag, jag e ju mer den som kanske bokar en flyg resa till nästa sommar. men hur kul e det, nu när jag har börjat fundera på det så vill jag helst åka imon, och på ett sätt hade det varit bättre, för då kanske jag hade hunnit hem till perstorp? hmmm... så många måsten i mitt liv. jobbigt!

Inga kommentarer: