Pages

onsdag 12 augusti 2009

America

Fortsattning...
Mandags:
Kan ni tanka er, jag fick anvanda Rons stora pick Up Truck idag... ni tycker de fa som kor omkring hemma e stora, take a look @ this one! och dar satt jag som en liten mygga bakom ratten. Men kul var det och fram kom vi. Hittade min vag utan storre problem ner till Southpoint dar jga kunde fa lite shoppande avklarat. Lite till mig (ofcourse) lite till Texas, lite till Tanja lite till Linda lite till Filip och lite till Filip. Klar, check det pa "maste gora listan" V.

Jag hade familjen Wilsons nya tyska utbytesstudent med mig i halarna, inget fel pa henne, bara lite tystlaten, och det vanligaste svaret hon har e "I don't know" med en tysk brytning som gor det nara omojligt att forsta. Vi at lunch pa Runza, GO SNABBMAT!!! bantar en annan gang, INTE under min vecka i USA, fungerar inte riktigt sa.

Tisdags:
Lanade Rons Pick up igen, borjar bli proffs pa att kora den nu. Akte ut till Dara, en kmpis bland hastarna fran innan. Hon jobbade i ett storre stall nu som instruktor och var Super upptagen men nagra ord hann vi fa med varann iaf.
Sedan aktes det inom en svang till Target och gjorde av med lite pengar till, nice!!
Lunch pa Taco Johns, Sean joinade in och det hela slutade med ett frieri... haha, en rolig historia, smickrande men inte serios. Hur som, skulle jag angra mig sa e han villig att gifta sig *lol*

Messade over facebook med Ryan (High School boyfriend) inte pratat med honom sedan jag bodde har over, men pa ngt vanster hittade vi varann over facebook. Tyvarr bor han nere i California nu (hmmm... hade varit 3vligt) jobbar med ngn ny TV show med Seinfeld och har det bra. Pratade minst 90 minuter nar ajg fragade vad han gjorde, jag jobbar svarar han :-) sa gissar att hans jobb inte e sa dar jatte viktigt lr att han e sadar jatte upptagen for han hade inga problem med att svara mig snabbt pa facebook.

Idag (onsdag) e Iveta ledig och vi ska hitta pa ngt.
Pa Fredag hoppas jag att kunna ta mig upp till Mollie i Omaha och festa lite med henne igen, och pa Lordag ska jag ut ed Sean och ben hoppas jag for att fira hans (bens) fodelsedag i forskott).

Saknar Texas, men enligt uppgifter mar han bra ;-), han ska visst ha varit och tittat pa lite cross igar, skoj skoj.

Kramar!!

Inga kommentarer: