Pages

måndag 10 augusti 2009

Dagbok

som sagt i NE just nu, ohc hade inte med mig min vanliga dagbok, ni vet den dar gamla stilen nar man skrev for hand i en bok pa vanligt papper, helst ett litet las pa boken oxa sa ingen kan lasa din bok. Lite annorlunda fran dagens dagbok "bloggen" dar man raknar sina lasare och hoppas att sa manga som mojlgt laser vad som hander i ditt liv och hur dina tankar gar. Men hur som sa har jag inte tagit med den gamla vanliga och far skriva har, sa om det ar skrivit pa ett lite annorlunda satt och ni inte tycker om det sa sluta lasa under denna veckan, for skriver bara for mig sjalv nu och inte sarskilt underhallande!

Fredags
steg upp och tog flyget fran SBG till kastrup, var pa station redan runt 05.30. Fille korde mig... schysst. 10.20 gick planet till Amsterdam, dar jag fick vanta nan timme och sedan vidare till Minneapolis. Resan over sjon gick snabbt och jag hann titta pa 3 filmer och fa nan timme somn; Xmen Wolverine, nan som hette typ past girlsfriends ghost med Jennifer Gardner och Matthew M. sedan 17 again, med killen fran High School Musical och sa Chandler fran Vanner. Det var nan gang under den sista filmen som jag somnade en stund, ingen hojdarfilm.
I minneapolis hade vi problem med sista planet och fick efter mycket vantande ga av igen och pa nasta flyg sa blev over en timme sen till Lincoln, men det var det vart!
Sa nice att traffa dom igen, pa flygplatsen var Ben och Iveta, samt deras tyska student for denna terminen Julia. Ron lag tyvarr pa sjukhus, nat med hjartat men kom hem under lordagen efter ett lattare ingrepp under formiddagen.
Vi akte hem, och jag at nan macka och pratade ltie. Sedan orkade jag folja med Ben till en Bar dar vi traffade bla Austin, de va nice. Han hade inte andrats alls!!! skit skoj, hade sin nya flickvan med sig, ful som stryck men det kan ju inte hon hjalpa, men blev lite forvanad, Austin har alltid varit sa krasen med sina flickor.
Under lordagen gjorde vi inte mkt de forsta timmarna, var over 40 grader har sa man orkade knappt vara uomhus, men sen stack jag Ben och Julia pa Bio, sag Harry Potter filmen. Helt allvarligt hoppade jag till ngt enormt under en sen, blev livradd for nat (japp, i en Harry Potter film!!)
Iveta och Ron motte upp oss efter filmen och vi akte till La Paz och at middag... en fantastisk mexicansk restaurang som jag saknat ngt enomt, vilken mat!
Ja och ben stack vidare hem till hans kompis pa lite forfest, jag och en 10 killar... men men, de var alla trevliga och jag hade traffat en del utav dem innan. Bla var Sean dar, som e kompis med Ryan... minns?
GIck till bar, tillbaka till efterfesten runt 01.00, och i sang vid halv fem ;-) nice!!! hade skoj skoj (fast har jag inte alltid det?) Vaknade vid 9 och runt halv 10 var Ben redo att kora tillbaka till Ron och Iveta, gled runt lite och gick och la mig en stund. SOV TILL 15.00!!! hade lite somn att ta igen.
Inget hander idag, inte riktigt upplagd for nagra storre aktiviteter;-)
Imon mandag e det nya tag!!!
Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

låter verkligen som du har det kanon där med k
god mat och trevligt sällskap.
kramisar från T