Pages

fredag 14 augusti 2009

mer uppdatering


Ute en svang igar, skulle bara bort till baren coh ta nan Bud light med Ben var det tankt, Jeff Sitzman foljde med (bilden) och en Ol blev betydligt fler. Ingen fara for mig, kan ta det lugnt hela dagen men Ben maste jobba idag. han verkade dock ratt pigg i morse vid frukost. Var i sang runt 02.00, sa inte jatte farligt, Men gud va kul vi hade! Lr ja, inte kul kul, utan mer riktigt trevligt. kom tillbaka hit lite efter midnatt coh roade oss i mer an en timma med att kasta upp stenar i luften for att fanga fladdermoss. Visste ni det? hade inte en aning om att dom flyger rakt in i stenarna, i tron om att det e en insekt. Skitkul... kanske inte i nyktert tillstand, men vi hade riktigt skoj.
Annars var jag och halsade pa hos Matt och Nicole igar, forsta gangen jag traffade deras barn, Harley (fatt namnet efter Harley Erl, som var grundaren utav bilmarket Buik...ska kolla stavningen pa det dar...) som ar lite over 5 ar, samt Odessa (fatt namnet efter nan Nicole jobbat med, som hade det som mellannamn) som ar 15 manader. Hade med mig lite klader fran sverige till dom, var en bra besokare med andra ord. Lekte, var ute pa lunch, lekte lite till och herre gud vad jag saknade Texas da!
Hemma solade jag en liten stund, oj oj oj, jatte varmt!
ska nog sola lite idag oxa, har inga planer, ska jag kunna gora Down Town lincoln ikvall med Mollie maste jag nog fa lite mer somn an dessa timmarna inatt.
Ben och Jeff ville ha med mig och golfa i em... om jga foljer med har jag dock gjort klart att jag INTE golfar, jag e mer den personen som kor golfbilen... det e jag det!
Ska se "The Goods" imon, den hade premiar har igar och ska visst avra riktigt rolig.
Kramar

Inga kommentarer: