Pages

söndag 25 oktober 2009

Jaha

La massa tid igår på att ladda upp Coronas 130 debut här... men icke... så nu länkar jag till den istället bara:
http://www.youtube.com/watch?v=dAQCsGppuhQ

Idag har vi även löshoppat Goliathon, najs gosse de, helt helt rätt attityd! Filmer från det finns på min youtube sida (Tallbackagard)

Idag ska jag och Tanja köra och köpa lite dekoratioiner till min å Filles fest, vi skulle igentligen har kört typ nu... Men texas somnade ju här hemma hos min mamma och Pappa... så nu vet jag inte vad lr hur jag ska göra?

Tävling i Karlshamn idag oxå, Tyson han går 150... vi håller tummarna att han och Lina gör ett bra jobb idag, hade varit skoj skoj.

Hade kund igår, visade tre fina hästar, en yngre kille från Sthlm, red riktigt bra, tyvärr var Adora ngt för svår, IGEN.... typiskt, men Wanadoo och Corona gick som klockor, vem som utav dem kommer passa honom bra, håller tummarna för att han tar ngn utav dem!

Kramar!

1 kommentar:

Frida sa...

Ja just det, t-son vann 150n, och killen som provade heter mathias samuelsson å köpte corona :( jaja, alltid bra att sälja, ju de vi håller på med och försöker klara oss någerlunda på, men trist när de fina åker så snabbt.