Pages

torsdag 22 oktober 2009

Sjukhuset

Stannade kvar i stallet igår kväll efter att jag ridit Capone (som för övrigt var jätte fin, lite busig med hoppade super) och haft ponnyhopplektion.... va som så att jag hade lite hästar kvar som behövde röra sig Corona tog ju upp hela dmin dag igår iom att hon åkte till Bjärnum för att träna. Tanken var alltiså att vänta på att mamma skulle kmma från jobbet, hon var visst på nåt möte i Karlskrona. Men runt 19.00 kände jag att jag behövde köra hem och lägga Texas... Inte ett ljud från mamma och hon svarade inte på telefonen. Visade sig att hon fått super ont i magen och åkt in till sjukhuset :( hon slapp stanna över natten, de hade lite olika teorier på vad det kunde vara.... men hur som inte allvarligare än att hon fick sova hemma.

WOW!!! Planerar nu för fullt inför min och Filles 25 års fest nästa lördag, ska bli sååå kul

Pratade med Stefan om Vitaly och Karlshamn, han tyckte det var självklart att jag skulle hoppa 145... hadeu varit för himla kul, men tänkte jag får se när kunderna från sthlm ville dyka upp... kommer dom under tidig em hinner jag ju inte de :( hmm... får se hur jag ska göra.

Kramar

Inga kommentarer: