Pages

söndag 22 november 2009

JUL?

Vad har hänt idag... jo, jag har börjat julstäda :) men som allt annat gjorde jag inte det riktigt klart... vet ni hur smutsigt det var hemma hos mig? Inte stökigt... plockat iordning har jag gjort dagligen den sista veckan så det var ingen fara. Men med en disktrasa torkade jag av alla golvlister, VARJE hörn... dammade UNDER precis allt och flytade runt möbler lite så jag kom åt även i dom hörnerna... ojojoj... det var de där med att skaffa städhjälp... e uppenbarligen ingen höjdare på de! men nu e det iaf gjort och relativt rent nästan överallt, har en del kvar fortfarande men det tar vi imon lr nåt. Julgardiner i köket...sant... tyvärr hittade jag inte julgardinerna som jag hade i fjol, fina svarta med små vätter på... undra var dom har gått ngnstan?
Varit i Johanneshus och haft hopplektioner, alltid kul. Så trevligt folk där.
Även visat Cappe för kund idag, han skötte sig exemplariskt och verkade trivas med tjejen från Motala som provade honom, vi håller tummarna att det går vägen.
Imon ska Quintero bes i Helsingborg, håll tummarna där oxå!

Maya ska visas för Peder Fredricson i mon eftermiddag... där har jag inte riktigt bestämt mig än om jag hoppas det går bra lr inte... kanske skulle vïlja haft kvar henne lite. Äh, det får gå som det går!
Kramar

Inga kommentarer: