Pages

måndag 30 november 2009

Shoppaholic

Hmmm... varför kan jag inte bara få de ja pekar på? tror bestämt jag e lite bortskämd med att livet går min väg... jaja, vi får se om det gör de denna gången... ser dock lite mörkt ut, lr ja, inte ens det, de ser tomt ut! :(
idag har jag julhandlat i k-stad.... dyraste inköpet blev lätt med stooor marginal ett par nya "over-knee" stövlar på scorett...men ni, dom va sååå snygga. Tyvärr med typ 10 cm klack... så får se när jag kan använda dom:) Ibland behövs lite shopping för att bättra på humöret liksom.

Övrigt e Tanjas, Filips å lindas julklapp klar. Texas var svårt... tror han vill ha lite svampBOB kläder... ska se om jag hittar nåt på nätet.

Nu ska jag ut å ta in från hagen å fodra lite krafft.

(min teori igår om att sitta å titta på telefonen fungerade till en viss grad... mess kom i massor framåt kvällen... men inte rätt mess...hur svårt ska de va?)
Kramar

Inga kommentarer: