Pages

söndag 29 november 2009

Söndag

ngt seg idag... blidde lite sent på Grand i Ksristianstad igår, och sedan vidare till Sölves för att sova här då Texas T sov här. Mormor & Morfar (läs mamma å pappa) åkte klockan 4 imorse till solen...kul för dom, jätte kul :(
Så alltså fick jag vakna till liv redan lite i 7 och leka Mamma... tror jag gjort en bra insats idag oxå :) Nöjd *skratt*
Runt middag hämtade Linda honom eftersom de skulle gå på julmarknad.
Jag red å hoppade Capone lite när T hade åkt, han va fin. vi filmade lite som Lena ska lägga ut på youtube, hoppas på att få adressen så jag kan länka er dit!
Ronja va här å red illa Annabella lite markarbete, snabblärd den flickan ser det ut som :)
Sedan hade jag kund på Wembley så han fick sig ett litet bad... och de hade både trailer och pengar med sig så den fina vita springaren har nu lämnat Tallbackagård och blivit Helsingborgs invånare. Skönt å kul, och önskar Fia lycka till med honom.

Jaha... själv e ja lite besviken över mina telefon... den e såååå tyst! Whats wrong?

om jag tittar på den och önskar mig ett mess....alltså tittar riktigt mycke, länge och intensivt på den, då kommer det snart ett litet "pling" ;)

Pussar

Inga kommentarer: