Pages

lördag 21 november 2009

Zazou

Jaha... Zazou har åkt... :( Linda e nog duktigt ledsen... jag oxå faktiskt. Vs inte ritigt redo för det. Hästar man köper och har för att säljas är inte så svåra att sälja länslomässigt för då har man ju redan den inställningen... men denna flickan skulle ju vara ´kvar hos oss :( men men, hon får säkert det bra. Kommer vara tomt och tugnt några c´veckor, men hey, se det får den ljusa sidan, köpte en anan 5 åring idag :) en grön valack e Indoctro-G.Ramiro Z ... hihi, sååå glad över den. Tror att det oxå kan bli lite utav en keeper, tänkt till Falsterbo nästa år iaf!

4 åringen som kom va jätte fin, inte svårklass, men super trevlig amatör häst till 140 klasser, liten, försiktig och ärlig. Mkt enkelt litet sto (skrev jag valack innan?)

hmm... Söndag löste sig, men nu vet ni ju vad jag borde få i julklapp, en kalender!

lilla zazou...
lilla zazou :(

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, vad tycker du om Baloubetstoet? Tror du på henne? Vore riktigt glad om du kunde lägga in ett filmklipp! Mvh Amanda

Frida sa...

Ja just de... de har jag ju lovat att göra. Jag diggar henne stort. Hon är super, egen framåt bjudning vilket kommer göra utbildningen enkel och snabb. Och första gången hon hoppade under ryttare hoppade hon kombination, mur, plank och matta, så även om det är en vaken framåt tjej e hon absolkut inte nervig lr osäker. Ngt kort trav... men ett stort plus för hennes galopp... å de e som ngn smart en gång sa..."man vinner inga hopptävlingar i trav" :) dock e hon fortfarande utan skor, så kommer säkert bli betydligt bättre när sådana kommer på!

Anonym sa...

Det låter väldigt spännande! Kommer du kunna lägga in film på henne i någon av de närmaste dagarna. Bor så långt ifrån att jag måste se henne innan vi bestämmer oss för att åka ner eller inte. Mvh Amanda

Frida sa...

:) jag försöker få till det idag lr imon!