Pages

torsdag 17 december 2009

Skjutit en häst





Japp, helt sant, dock med vacc pilen abra... och det var inte jag utan vet lars Lannek... hihi, så helt ofarligt å Ella mår bra (Sto f-08 e.Careful u. sabella ue.Cavalier)
Idag har vi plöjt i snön... denna förbannade snö, jag kan tycka det är fint å mysigt... men allt blir blött, hästarna får styltor och man önskar att man hade haft ett badkar att komma hem till! brr kallt som abra den. Hur kan folk bo i norr? jag hade lätt skaffat mig ett kontorsjobb... eller varför inte en kamin försäljare? Så jag konstant hade demonstrerat funktionen utav mina produkter vilket hade lett till en kroppstemperatur på en bra bit över de vanliga 37 graderna... i skrivande stund e jag nog fan nere i 34, max!
nu ska jag sola lite solarie... för jag e genomskinlig... och ni vet när blåmärken är ca en vecka gamla, å slutar göra ont... ungefär då brukar de gå från charmigt lila till absolut svarta... så ser ungefär min högra sida ut just nu... tack, tack Pompadoo, ytterst attraktivt. tack.
Tillbaka till genomskinlig, tänk er då, brevid dessa facinerande svarta märken över kroppen... där finns min mkt bleka skandinaviska december hud... värt att säga igen, attraktivt, ytterst attraktivt.
Bilder från när Balou du rouet flickan, Lady Gaga, fick besök utav hovslagare Mats igår. Lösdriftet idag (Calvaro-Caretano-Carthago), När texas bakade Pepparkakor å till sist, familjen Linda ska fodra nere i ridhuset :)
Kramar, och håll er varma!

Inga kommentarer: