Pages

lördag 5 december 2009

Teaterbaren

ikväll blir de teaterbaren med Tanja:) Skoj skoj, vi e på g redan:)

Hästen Lord Nelson... har fått många frågor om varför jag inte uppdaterat om honom... oki, this is it, dom skulle kolla honom hos Lidbeck innan han kom till mig, och tyvärr så visade han en halv grad på ena framkotan, igentligen var det väl inget att haka upp sig på, utan att det skulle säkert läka efter ett par veckors vila, MEN. alltid ett men, tidpunkten e rätt å behandla hästarna nu om det behövs då det inte e några tävlingar just nu, och skulle han ha lämnats av hos mig så va det mkt mkt hoppning spm stod på schemat, iom att jag själv vill kolla vad det är för häst, samt att jag redan har en hel del kunder på honom som ville komma och testa... vilket hade förvärrat kotan rejält. Så nu behandlades han, och ska kollas igen om 2 veckor. Så vi får hålla oss tills dess... och förhppningsvis kommer han om några veckor så han kan visas för kunder:)

En ny häst e på väg in.. sto f-01. Svnskfödd, gått många 130 i Sverige med bra och jämna resulat. Frisk och kry :) ny bes :) tyvärr lite tittig, vilket gör att man måste kunna rida, men har inte någon historia utav att vara en stopper, så inte sååå tittig, men en vaken ngt överförsiktig häst. Har hoppning till svår hoppning, lr att vara en super speedhäst i 140 klasser, men prisläget på henne e så att jag säljer henne som en 120-130 häst, mest för hennes vakenhet.. men en super häst för den som kan rida... men med en mindre plånbok :) kul sådant :) Varit ägd av Bayard, å riden utav både Stina Lilja å Annsofie Oscarsson, så bra ridning i ryggen på denna flickan :)
Kram

Inga kommentarer: