Pages

torsdag 28 januari 2010

Aj

Mmm... och inte vanlig smärta...utan "vill man vara fin får man lida pin" smärta... men nu är jag yttligare lite mer redo för min resa till Indonesien tillsammans med Melissa på Söndag :) Men är lite utav en sådan där tråkig person ibland... kanske kallas resfeber? Men börjar kännas lite som att "oh, jag skulle lika gärna ha kunnat stanna hemma ju"...

Idag har det hoppats lite på TB. Lady Gaga, Madame Pompadoo, Carin å Zidoctro. Filmade de flesta å det ligger video ute på dom på min youtube sida, jag länkar till Zidoctros ena här, å föregående blogginlägg va ju från Pompadoo... fler bättre klipp ligger på youtube :) hon skötte sig annars utmärkt.
Imon ska troligtvis Vitaly få studsa över lite hinder:)
Carin va en liten bomb i början... (som hon varit sedan kylan kom faktiskt...) men sedan hoppade hon riktigt bra. E lite velig om jag vill köpa henne själv... uppenbarligen är hon rätt svårsåld iom att hon e så pigg... men hoppar riktigt riktigt bra med mig å vi passar ihop... men det e kanske inte det bästa för företaget??hmm...?

Dagens Tips
Ta en drink INNAN en brasiliansk...inte efter, tro mig, det kommer göra ont!

Kramar





http://www.youtube.com/watch?v=s_9rGUvBUQU

2 kommentarer:

Unknown sa...

HAHAHA klockrent svider lite lätt va? hehe

Frida sa...

Nja... inte alls nån fara i efterhand, så fort hon va klar så känder´s det inget alls, men vaxet va ju såååå varmt, det brändes liksom, men, super nöjd och kommer med allra största sannolikhel plåga mig likadant igen inom en snar framtid igen:)