Pages

lördag 30 januari 2010

BALI




Nu börjar det närma sig...imon klockan 06.23 ska jag sitta på tåget från k-stad mot KÖpenhamn å flygplatsen, sedan bör jag vara framme där vid lite över 8:) Flyget lyfter 10.40 men eftersom första flygresan går till London innan vi byter bot singapore så e det British airways vi flyger med och dom vill att man ska vara på plats 2 timmar innan...suck, så vänte tiden börjar redan i danmark... Sedan ska vi vara framme 21 timma efter vi lyft från Köpenhamn:) Jag har packat, å packat upp, å packat igen idag, och tvättmaskinen har gått varm hela dagen. Ingen ridning idag alltså.
Självklart ska jag försöka uppdatera här med lite jämna mellanrum och berätta för er hur vi har det, men kan inte lova varken hur mkt jag hinner eller om där ens finns internet caféer, men det gissar jag att det borde finnas...
Men med andra ord får ni lite semester uppdateringar de närmaste två veckorna och alltså inte häst och stall som ni är vana vid... inte heller om hur livet fortskrider för älskade Texas... guuuud vad jag kommer sakna honom... Men ska försöka njuta och ha det riktigt bra iaf...Bali...helt otroligt liksom... Melissa da, vad har du fått in mig på...
Kramar

Inga kommentarer: