Pages

fredag 22 januari 2010

Casper okey











Nice, Casper har som bevisat här på bilderna bes utav Lars Lannek idag, och allt var helt okey. Så som planerna ser ut i nuläget kommer han imorgon bli Perstorpbo :) hihi
Clintan har jobbat på på linan idag, hon har faktiskt hoppat lite :) runt i longerlinan bara, tänkte ni får se den videon imon...

Pompadoo var lika snäll o go att rida idag...tror hon har hört att jag tänk sälja henne lite snabbt för en billig peng och nu försöker få mig på andra tankar... hon lyckas nästar :)

Filip Tinglöf... min one and only tvíllingbror tog idag sin examen från högskolan i kstad... mr civilekonom liksom, najs! SÅ idag har släkt å vänner varit i kyrkan... och sedan middag på Bar-B-Ko, mkt mkt mkt mkt mkt (and so on!) god mat! Texas skötte sig utmärkt
SÅ nu är man inte så mkt människa längre, hur trött som helst efter all god mat, och såklart gör den friska kalla luften sitt, men blir lite sliten när kvällen kommer efter för många timmar utomhus.. Å ni...kan ni gissa från fotot vad jag valde att äta på restaurangen...mums mums (råder mkt delade meningar om detta...men mina smaklökar hoppar av glädje!)
Dagens Tips
Snöigt vägunderlag, betyder oftast snöiga å isiga trottoarer... så även om det är fint å allt, undvik de där höga klackarna, trillar lätt...:(
Kramar

1 kommentar:

Jennie W sa...

hälsa grattis i efterskott från mig!
=)
mvh / Jennie