Pages

onsdag 6 januari 2010

Hej




Hej hej nära å kära å alla ni andra som nosar! ;)
Onsadg idag... tordag nu gissar jag eftersom vi snart har passerat midnatt.. Texas vaknade för lite sedan, ungefär samtidigt som jag hade tänk somna, hungrug å sugen på sin dagliga dos SvampBob, så han äter macka å titta på TV såhär mitt i natten... normalt :S

Själv har jag idag varit i Johannishus och hållt hopplektioner, 3 grupper, med 3+4+3 st elever, tycker det är förvånandsvärt skoj att hålla hopplektioner, trots kylan å tiden det tar från allt annat skulle jag mkt väl kunna tänka mig att ha det imon igen :)

Den 20e-21a jan kommer Jörgen Larsson hit till vårt fina ridhus å har lite clinic... lr ja, två dgrs träning, tänkte vara med mä två hästar, aldrig tränat för honom innan.
Ja å T har varit ute med pulkan idag, fin bild va?
Lady Gaga (Balou du rouet f-06) klipptes igår, kommer kunder imon, ska ta foto imon mä på henne, sååååå snäll, helt stilla, hela ansiktet inkl öron å allt, vilken häst alltså, vilken mentalitet...helt otroligt...
Zidoctro å andra sidan kommer inte så bra överrens med varken Linda lr Mamma, han e lite utav en en manna häst, älskar mig å e hela tiden glad, men med Linda å Mamma e det tvärtom, sur hela tiden... gör inget, men har öronen bakot... konstigt?

Dagens Tips
Om du vill vinna en snöbollsfajt... välj ditt motstånd... ta säg, en 2,5 åring med för tjocka vantar som gör det omöjligt att forma en snöboll...skulle han mot förmodan lyckas, så har han för dålig koordination för att kasta iväg den, och skulle han även mot alla odds lyckas med detta, finns det inte en möjlighet att han siktar så bra så du blir träffad! Yeah, Frida Texas, snöbollskrig, Mamma 1-0!!!!
Kramar

Inga kommentarer: