Pages

måndag 18 januari 2010

Kund idag


Idag kom kunder, som skulle varit här igår å tittat på Casper II, det gick bra, han va lite väl framåt å stark med tjejen som red men hon verkade inte tycka det var jobbigt... Casper e rätt känslig för ben och man behöver absolut inte ha några skänklar på honom... och hon hade nog sina ben på hela tiden. Men han hoppar enkelt och trevligt, absolut. Dom skulle höra av sig imorgon eftermiddag så vi håller tumamrna!
Tänkte jag skulle ut å gå en runda nu... kanske ner till Gymmet å se vad ett gymkort skulle kosta... måste skaffa nytt idag... hmm.. lr ja, kanske inte just idag, men i veckan, så det blir av att jag åker dit, nu när jag hittat motivationen för det igen. Mina böcker hade kommit till Hästtorgskiosken oxå, beställde två utav Marian Keyes... och en utav John Grisham, the firm, har hört att den ska vara bra.
På fredag kommer det kund på Carin, där håller vi oxå tummarna....
Linda har fotat mig å Vitaly lite i skogen idag, massa snö!
Jennie har ridit Cornelia för första gången, hon va lite stark men annars gick det bra, Danne gick topp topp med mig! Hade precis hopat upp på gråa Casper när kunderna på bruna Casper kom, så den stackarn fick bara skritta ett par varv i rihuset...sen va han klar, men ingen e lyckligare än honom! haha
Zidoctro jobbade avslappnat å Vitaly likså.... Pappa har försökt sig på att strö massa salt i ridhuset idag, vi håller tummarna att det gör susen, annars blir det nog lite hårt för Jörgen Larsson att hålla clinic där ons tordag denna vecka... e inte toppen underlag precis, får se hur det verkar imon.
Dagens Tips:
TRILLA INTE AV I ETT SUPER DUPER FRÖSET RIDHUS::::GÖR ONT!''

Kramar!

1 kommentar:

Kim sa...

Och har man inte hjälm gör det ännu ondare.