Pages

söndag 10 januari 2010

Stackars Carin







Hon sprang head in first i en takpanna i paddocken...why liksom? Så panik till Hbg igår em, och hon operarades natten till idag, tre benbitar hade lossat som de fick plocka bort, som tur e så ingenstans nära bihålorna... lr ja, långt ifrån va det ju inte, men som sagt, hon klarade sig undan det. Jag hann dock klippa Pippi (lis häst) igår, och ge Olle hans spruta... tycker sånt e lite jobbigt, spruta... tur jag aldrig blev veterinär :)

Vi var tilbaka från Hbg igår kväll runt 1900, hem snabbt som bara den, duscha, byta om å till Tanja i Kstad för fest å utgång,.. mkt mkt trevligt:)

Idag har det involverats lite jobb iform av mockning, vila (Texas följde med Linda, Landi, Dovve å Philip å åkte pulka) Efter min lilla middags vila hem till LInda å Landi... middagen klar på borden, en klockren söndagsmiddag :) ah, vilken tur jag har som har familj runt mig, hade ALDIRG överlevt annars, när hade jag någonsin gjort sås, potatis å stek...när liksom? ah va gott de e!

Dagens Tips:
Ja...enkel idag, spring inte rakt in i en takpanna i full fart, gör inte det bara, fråga inte varför, GÖR DE INTE!

Kramar

Inga kommentarer: