Pages

söndag 21 februari 2010



hittade lite nya bilder på helge... allas vår älskade helge, från hans nya ägare! Tänkte jag var tvungen att dela med mig utav dem!
vidare så har det kommit bra uppdateringar från Zibon HC (indoctro valacken jag sålde till Zetterman ifjol) att han sköter sig utmärkt och att de är mkt mkt nöjda med honom. själv skulle jag inte bli förvånad om det blir en ny stjärna i den svenska hästvärlden när han är gammal nog att visa sin fulla potential!

Precis avslutat en trerätters middag hemma hos mina föräldrar... tillsammans med syster Yster och hennes familj (Landi, dovve å Philip) Texas, Tanja och Filip, var lite utav en "flytt" middag, Linda å co har precis avslutat sin flytt, från Lindas lilla lgh vid furulundskolan till en ngt större (ca 160 kvadratmeter...) nere i valjeviken.
inte nog med det... detta var sista söndagen hemma i dessa trakterna för filip och tanja, nästa lördag packar de sina saker och flyttar till Luleå...sant...LULEÅ! sjukt....

Kramar

Inga kommentarer: