Pages

tisdag 23 februari 2010

Inrednings-shopping



Har jag en akilleshäl så är det nog den... andra shoppar massa kläder (inte för att mitt klädkonto är så där jätte litet precis...) andra skor (MAMMA!) men jag älskar att köpa saker till huset... synd att det redan börjar bli fullt och helt klart här.... kanske dax att inom de närmaste åren fundera på den där oinredda ovanvåningen :) haha
Dessa handlade jag idag, bokstäverna... vet inte riktigt om dom ska stå där ovanför kyl och frys eller inte... ska tänka lite till på det.

Nu gör jag mig klar att köra till Bjärnum och visa hästarna... Texas ska lämnas av hos Linda först... skriver om hur det gick när jag kommer hem ikväll.

Dagens tips
Om du köper en cheeseburgare på Max istället för en egen Helikopter, sparar du massa pengar
(va det så radio reklamen va Linda???)

Kramar

2 kommentarer:

Linda sa...

Tror de va mc d... "Om du köper en cheeseburgare för 10 kronor istället för att köpa en egen helikopter sparar du massa pengar" Eller nåt sånt... Kul va de iaf :)

Jennie sa...

Men desto bättre smak om man gör som frida skrev.. ;)