Pages

tisdag 23 februari 2010

Wow

Det gick heeelt fantastiskt... Tyson hoppade "out of this world", så kul att stå där och vara hästägare, Maya var oxå grym, men hon är lite mindre rutinerad vilket resulterade i att hindrena höll sig runt 140-145 cm, medans Tyson hoppade parallell oxer på nära 160 cm... utan problem, flög över OCH lämnade luft... grym häst... värt att säga det igen, grym häst.
Lovar att informera er om vilken svensk ryttare det var som provade dem om det blir ngn affär, annars håller jag nog lite på det...lr? hmm...vet inte hur lyckat det är att berätta sådant ute i webvärlden...inte för att jag har en massa läsare men svensk häst värld är liten och ordet vandrar snabbt.

?
får se får se, håller iaf tummarna för en försäljning:)
God natt, och kramar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att det gick bra! Men även om vi såklart är nyfikna så är det nog bäst att vänta med att avslöja någt fören det är HELT klart.

Emelie sa...

Har följt din blogg ett tag, väldigt intressant att följa och läsa vad som händer :)

Frida sa...

Ja... fast jag bubblar för att få berätta :) e kanske inte den bästa på att hålla hemligheter:) Dock inte hört ngt ännu... får väl vänta några dagar till skulle jag tro. Tack tack Emelie... ska bli bättre på det hela igen, va ju lite trist läsning där ett tag iom min Bali resa... men snart "back 2 normal!" Kram!